Forum RPG Shaman King Strona Główna RPG Shaman King
RPG Shaman King i jego uczestnicy witają!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wzór zapisu.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Shaman King Strona Główna -> Zapisy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrocznyWojownik
Żółtodziób
Żółtodziób



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:13, 03 Lis 2006    Temat postu:

1.Imię MrocznyWojownik
2.Nazwisko Nieznane
3.Wiek Nieznane
4.Duch(Imię i Avatar) Duch się nazywa Xyron bóg cieni i piekła !!
5.Historia twojej postaci.Powstałem z cieni
6.Historia Ducha Stróża Xyron sie urodził w piekle i zy cieni !!
7.Broń(Ducha) Trójząb
8.Wygląd(opis albo obrazek) Niebezpieczny jestem
9.Wygląd Ducha(opis albo obrazek) Bardzo niebezpieczny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ariel Assanos
Żółtodziób
Żółtodziób



Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:26, 03 Lis 2006    Temat postu: Ariel Assanos i Shaneno

Dane szamana:

Imie: Ariel
Nazwisko: Ne'ussa
Klasa: Shaman, po części medium dzięki mocą cienia.
Styl walki: Częste uniki, zabujczo szybkie riposty i ataki za pleców.
Wiek: 350 lat
Wygląd: Jego wizerunek zmienia się za karzdym razem, jedno tylko jest stałe: spiczaste uszy i osydianowa skura.
Historia: Nikt nie wie z kąt pochodzi. Jedynym śladem po jego dziedzictwie jest nazwa którą sobie kiedyś pijany nadał: DROW. Choć nikt jej nie zna oto ona:
Wiele lat temu (350) w odległej krainie, na innym planie egzystencji (wiem, ze to nie za górami, za lasami ale nigdy nie byłem konserwatywny) w wiekiej jaskini, a dokładniej w kamiennym pałacu oświetlanym maigicznym światłem. Piękna elfka o obsydianowej skórze zaczeła rodzić... Dokołą niej stało pięć innych elfek. Wtedy nagle światło ogarneło ciemne korytarze tego pałacu, a kaplica gdzi rodziło się dziecko rozpadło się w proch. Swiatło zaś wywołało efekt kontrastu: Powstał skoncentrowany cień, który uformował się w włądzce cienia. Cień zaś przesączył się przez gruz. Po chwili zaś pojawił się na korytarzu, teraz już cichym i ciemnym trzymając dziecko z szarym znamieniem na piersi. Przez następne minuty nic się nie działo, aż w końcu z sąsiednich korytarzy wypadło wiele elfów, równierz o czarnej karnacji. Wszyscy jak jeden mąż zatrzymali się i zapatrzyli się osłupiali w gruzy kaplicy. Duch cienia zlekcewarzył ich i dalej "stał" w bezruchu, jakby na coś czekając. Elfy otrząsneły się jednak ze zdumienia, i zauwarzyły ciemniejszą plame (zarówno w infrawizji, jak i zwykłym wzroku) mimo, że nie poruszała się zaniepokoiła już i tak zaniepokojonych (jeśli za niepokojące morzna uznać strate przywudcy, głównej siły i pewną zagłade domu...) elfów. Lecz nim zdąrzyli światło znów się pojawiło zsyłając na ich wyczulone oczy palący ból, a cien zniknął. Duch cienia pojawił się na swoim ojczystym planie, gdzie pomógł przeżyć Arielowi. Przez następne 10 lat Ariel przygotowywał do przeżycia na tym zimnym planie. Wtedy Ariel poznał swą historie i przeznaczenie. Jego ojcem był szaman, który znalazł się na tamtym planie w czasie nieudanego eksperymentu z FR. A tam bardzo pomógł domowi Ne'ussa. Przez następne 290 lat szkolił się w walce na innych planach. W czasie tych podrurzy nauczył się równierz przywoływania dóchów. Po wielu latach (290) Wrócił na 50 lat na plan cienia, gdzie tworzył miecz "shadow fire" i sztylet "night blade" dzięki mocy planu i zdobytej w czasie tułaczki wiedzy. Gdy dokończył miecz i sztylet przeniósł się do świata Shamanów, aby dopełnić swoje przeznaczenie...
Eksperymenty: W czasie kiedy Ariel przebywał w świecie shamanów, prowadził wiele eksperymentów z FR.
Eksperyment 1: " (...) wszystko idzie zgodnie z moim planem, cień po odpowiednim spreparowaniu może stać się "żywą" istotą. Po tym, cień jest w stanie połączyć się z Shadeno, czyniąć go jeszcze silniejszym. Jeśli wpompuje się w niego durzo FR, jest w stanie sam atakować (...) Eksperymen zakończył się w 100% pozytywnie.
Eksperyment 2: " (...) cień ma zadziwiające morzliwości regeneracji, postanowiłem wykorzystać je do walki. Eksperymenty idą puki co w dobrym kierunku (...) NIE, NIE eksperymenty zawiodły!! (...) Trudno... Jak to mówią lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu. Udało mi się częściowo zastosować je w walce. Lecz regeneruje je tylko w połowie... Eksperyment zakończył się w 50% pozytywnie.
Eksperyment 3: (w toku)


Celność: 55% mocne światło. 70% normalne warunki. 85% cień zwykły. 90% cień magiczny.
Obrażenia podczas walki wręcz: 35+
Pancerz: 20

Ekwipunek:

Głowa: Szary kaptór z pajęczymi motywami.
Szyja: Szary wisiorek z czarno-szarym kamienie po środku.
Tułowie: Piwafwi z pajęczymi motywami, podnim koszulka kolcza z mirthiru.
Prawa Ręka: Miecz "Shadow Fire"
Lewa Ręka: Sztylet "Night Blade"
Pas: szary pas z zapinką w kształcie pająka. Pare sztyletów, tajemnicza księga z cienia.
Nogi: dół piwafwi
Buty: wygodne szaro-czarne wytłumiające odgłosy buty.

Dane ducha:

Imie: Shadeno
Żywioł Cień
Wiek: Odrobine młodszy od świata.
Wygląd: Wygląda jak połączone strzępy cienia, do odpowiedniego przygotowania... A kedy dostanie już FR wygląda tak: Szczupły tłów z kolcami po bokach, mocne nogi, zwinne ręce i głowa z szaro-czarną koroną.
Historia Nikt nie zna jego histori, tak jak nikt nie zna histori cieni z pod gór... Hoć historia istnieje... A więc oto ona: Na początku był chaos, wśród żywiołów zaś kotlił się cień, Z tego cienia wyłonił sie Shhhen a duch Shadeno jest jego pierworodnym synem.

Ataki i zastosowanie forioku:

- Płaszcz cieni: Shaman w raz z duchem rozpływa się w śród cieni. 5 FR
- Cień: Cały obszar zasnuwa tejemniczy i lodowaty cień. 7 FR
- Ostrze skrytobujcy: W kierunku ofiary leci sztylet, gdy ta się zasłania sztylet opada a za nią pojawia się shaman, który tnie ją w plecy. 10 FR
- Cienista replika: Wizerunek shamana rozmywa się, a dookoła niego pojawia się pare ( 1 replika= 2 FR) wiernych terz rozmytych kopi. 12+ FR
- Cieniste cięcie: Shaman macha mieczem w kierunku wroga, a wszystkie cienie w okolicy i część ducha cienia uformowuje się w na kształt tego miecza i leci w kierunku wroga wskazanego przez machnięcie. 15 FR
- Otoczka cienia: Dookoła shamana pojawia się bardzo skoncentrowana esencja cienia, ktura ochrania go (wytrzymałość = urzyte FR) 17+ FR
- Atak cieni: Wcześniej przyzwane duchy skrytobujców pojawiają się w postaci widocznej, i rzucają się w raz szamanem na wroga. 20 FR
- Nocny łowca: Dzięki kontaktowi z planem cienia przyzywa Nocnych łowców ( hp i FR = urzyte FR) 23+ FR
- Cien góry: Wszystkie cienie z okolicy jednoczą się w kształt góry nad wrogiem, po czym spadają. 25 FR
- Cienista lanca: Cień formuje się w lance, po czym uderza w serce wroga. 27 FR
- Bies cienia: Przywołuje pradawną bestie zrodzoną z cienia. 30 FR+ ( hp i FR = urzyte FR)
- Las Cieni: Ulepszona wersja cienia, ale ten cień jest żywy, i współpracuje z shamanem ( co ture zadaje obrażenia za 25% użytego FR) 32+
- Pradawne cienie: Cienie z wnętrza ziemi wyrastają dookoła wroga, po czym zmieniają się w grad ostrzy, ostrza atakują wroga ze wszystkich stron. 35 FR
- Ognisty cień: Dzięki mocy miecza cienie zapalają się, po czym oplatają wroga. 40 FR

OSTATECZNE:

Pochłonięcie cienia Wszystkie cienie łączom się z Shadeno, po czym pełnom mocą zamyka wroga w krainie cienie, w swojej krainie. Tam ofiara jest trawiona przez moc Shandeno ( Co ture z ofiary wysysane są na stałe 5hp i 5FR a chwilowo 15hp i 15 FR wture znikają po pięciu turach podsumowując dostaje 20 hp, po pięciu turach traci 15 wszystkiego. Zostje 5 Fri hp. Oczywiście jeśli ofiara nadal żyje to dostaje punkty dalej). 45 FR
Cienista ostateczność: Shaman traci całe hp i FR, po czym zyskuje połowe sumy początkowego hp i FR (przydzielanie dowolne) x FR xhp

Jedność ducha: 5 FR
Kontrola ducha: 10 FR
Fuzja Duchowa: 15 FR
Wielka kontrola ducha: 20 FR
Wielka zmniejszona kontrola ducha (koncentracja FR): 25 FR
Tworzenie ducha: 30 FR

Umiejętności stworów przyzwanych:

Nocny łowca:
- Płaszcz cieni: Nocny łowca rozpływa się w śród cieni. 5 FR
- Sztylet cieni: Przywołuje wyjątkowo dobrze wywarzony sztylet. 7 FR
- Poświęcenie: Zamienia się w strzałe i pędzi ku wrogowi shamana. całe FR i hp

Bies cienia:
- Płaszcz cieni: Bies cienia rozpływa się w śród cieni. 5 FR
- Cieniste strzępy: Bies cienia rozryw się na strzępy, po czym siłą woli karze karzdej z strzępek atakować wroga shamana. 10 FR 10hp
- Awans: Jeśli przeżyje atak strzępek, i zdoła się znów połączyć to awansuje za resztą FR i hp na poziom ArcyBiesa.

Arcybies:
Statystyki:
FR - 3x pozostałości z biesa + początkowa ilość biesa + ewentualny bonus
hp - 3x pozostałości z biesa + początkowa ilość biesa + ewentualny bonus
Umiejętności:
- Koncentracja: Odnawia po 5 FR i 5hp, ale w tej rundzie już nic więcej nie może zrobić.
- Połączenie: Jeśli został wytworzony cień na tym obszaże, to jednoczy się z nim i wszystkie ataki dostają dodatkowe doładowanie. ( 2 FR za 1 ture istnienia mgły).
- Zmasowany atak: ArcyBies wybucha i zmienia się w całą bande niewidzialnych biesików. Naturalnie po tym attakuje ze wszystkich stron wroga. Całe FR i hp

Porzarcia:

Porzarte ofiary: 0

Częsciowo porzarte ofiary: 0
a) 0%


Mam nadzieje, że nie zadlugo... Co prawda nie trzymałem się wytycznych, ale chyba nie najgorzej wyszło?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hamiko Yama
Żółtodziób
Żółtodziób



Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:19, 21 Sty 2007    Temat postu:

1.Hamiko
2.Yama
3.13
4.Kyuubi

5.Hamiko wychowywała się w małej
wiosce Konoha. Nauczyła się tam celnie
rzucać igłami (takie wykałaczki xD) i poznała Kyuubiego
9 ogonowego lisa.
6. Nieznana
7. Igły
8. Avatar
9.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Baium
Żółtodziób
Żółtodziób



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:47, 13 Kwi 2007    Temat postu:

AHAHAHAAHAH CIOTY LAMY PEDALY



PEDAL IDZ!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum RPG Shaman King Strona Główna -> Zapisy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin